Artykuł sponsorowany

Z jakich materiałów powstają reklamy zewnętrzne?

Z jakich materiałów powstają reklamy zewnętrzne?

Chcesz wypromować swoje usługi lub towary? Interesujesz się reklamą zewnętrzną, ale nie wiesz, z jakich materiałów ją wykonać? Poznaj możliwości i wybierz opcję najkorzystniejszą dla siebie. Ciesz się trwałością materiałów oraz szerokim gronem odbiorców.

Czym jest reklama zewnętrzna, czyli popularny outdoor?

Reklamy zewnętrzne, inaczej określane terminem outdoor lub skrótem OOH, są stałym elementem w przestrzeni, przez co firmy chętnie korzystają z tego rodzaju promocji — jest to prosty sposób na zwiększenie świadomości swojej marki wśród potencjalnych klientów.

Na ulicach można spotkać zewnętrzne reklamy wielkoformatowe. Jeżeli są one odpowiednio przemyślane i wykonane, przyciągają wzrok i zapadają w pamięć, co jest szczególnie istotne, ponieważ w dużej mierze zastosowane materiały i trwałość reklamy pozwala na zwrócenie uwagi klienta dłużej niż na kilka sekund.

Które materiały idealnie nadają się do wykonania reklamy zewnętrznej?

Myśląc o tworzeniu reklamy zewnętrznej, warto wykorzystywać jedynie materiały najwyższej jakości, zaczynając od najbardziej popularnej blachy, sztucznego tworzywa PCV,  kończąc  na pleksi. Często wykorzystuje się również tzw. alucobond.

Z wymienionych dostępnych opcji blacha jest najtańsza, a tym samym najbardziej popularna. Ograniczeniem w tym temacie jest konieczność zastosowania dodatkowej nośnej konstrukcji.

Druga opcja, czyli PCV, idealnie sprawdza się w przypadku reklam w pomieszczeniach, ponieważ charakteryzuje się giętkością i lekkością.

Z kolei pleksi to opłacalny typ dość wszechstronnego w zastosowaniu materiału, z którego z powodzeniem tworzy się kolorowe, podświetlane i oryginalne reklamy. Tutaj wymienić można kasetony oraz litery świetlne.

Czwartym, ostatnim materiałem jest alucobond, który stanowi rodzaj sztucznego tworzywa z okładzinami. Wykonuje się go z aluminiowej blachy. Jego dużym atutem jest wyjątkowa trwałość i sztywność. W ten sposób alucobond swoje zastosowanie ma przy zewnętrznych reklamach zajmujących duże przestrzenie reklamowe.

Jakie nośniki reklamy zewnętrznej są najpopularniejsze?

Reklamy zewnętrzne mają postać:

  • stojaków typu panda;
  • ścianki banerowej;
  • roll-upów;
  • masztów flagowych;
  • plecaków reklamowych;
  • stojaków aluminiowych;
  • banerów okiennych.

W zależności od oczekiwań i indywidualnego przypadku można z łatwością wybrać najkorzystniejszy dla siebie materiał na reklamę zewnętrzną. Co prawda, odpowiedni wybór stanowi połowę sukcesu. Drugie pół to wykonawca reklamy. Chcąc mieć pewność profesjonalizmu i trwałości reklamy warto skorzystać z pomocy fachowców specjalizujących się w takich działaniach. Zdecydowanie jest to firma Akces Jacek Andrys z Łodzi i z Warszawy, umożliwiająca wysyłkę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.